31 August 2010

E-mail to the prime-minister (Nethanyahu)

I've sent the following mail to our prime-minister. I hope he will pay attention to it, tho I am quite sure his employees (who are reading those mails) won't even forward it to him. It's very frustrating to 'know' something and not get it through to the person who should also know about it....


שלום רב,
אני כל הזמן לא מבינה למה לא מביאים את גלעד שליט הביתה.
המשפט כל כך פשוט על העניין הזה- ראה את רמב"מ (על מה כמעט כל לימודי המשפט מבוססים בכל העולם).
"יותר טוב ויותר רצוי לפטור אלף חוטאים מלהרוג נקי אחד ביום מהימים."
הפחתי את זה לכותרת הבלוג שלי
http://memgwalksthrulife.blogspot.com/
כי זה ממש לא יאומן איך דיבורים וטילטולים סביב הנחייה משפטית כה ברור יכולים לשרת ראש הממשלה במקרה הרע ולבלבל אותו במקרה הטוב.

אני מקווה שתקחו אותי ברצינות. אין לי שום עניין או קשר במקרה הספציפית הזה אחרת מלהיות המום מהעיוורון להגיע להחלטה עמיצה לפי המשפט העיברי.

בתודה על ההקשבה,
ריט

No comments:

Post a Comment